Talisman: Digital Edition - The Pathfinder Character Pack
The Pathfinder is an expert at finding his way around the land of Talisman. Using these skills, he hopes to reach the Crown of Command before any other adventurers. Whether travelling through dangerous crags, dark forests or deadly chasms, the Pathfinder will never set a foot wrong! Purchase this character pack to add the Pathfinder to your character collection. He is then available to choose in all game modes. Strength: 3 Craft: 3 Lives: 4 Fate: 2 Gold: 1 Alignment: Neutral Starting Space: Crags During movement, you may discard 1 fate to move any number of spaces up to your die roll, instead of moving the full distance as indicated by the die roll. Whenever you encounter a space, not in the Inner Region, where you would not normally draw cards, you may ignore any instructions there and draw 1 card instead. You need not roll in the Crags, the Forest or the Chasm unless you wish to. If you choose to roll, you may add 1 to the score. You need only roll 2 dice in the Crypt or the Mines. You are always neutral; ignore any effect that changes your alignment.