NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER - Naruto Uzumaki Starter Pack
The Naruto Uzumaki Starter Pack includes the following content: - Master Character Training Pack - Naruto Uzumaki (BORUTO) - Master Character Training Pack - Naruto Uzumaki (Last Battle) - Master Character Training Pack - Naruto Uzumaki (Baryon Mode) - Master Character Training Pack - Naruto Uzumaki (Young Ver.) - Top Secret Training Set - Naruto Uzumaki - Moonlight Scroll x10 Introducing a Starter Pack containing 4 different versions of Naruto! Also, the Top Secret Training Set included immediately unlocks all 4 Master Characters' ninjutsu, costumes, and other rewards! Moonlight Scrolls can be appraised at the Ninja Tools Shop to unlock new costumes, weapons, ninja tools, and more! *Includes products that are also sold individually. Be careful of duplicate purchases. *Once you purchase the bundle, items can be claimed from the Gift Box at the Inn. *Moonlight Scroll x10 will be automatically received in-game. Moonlight Scrolls are consumable items and will be used via the in-game Appraisal feature.