Guilty Gear -Strive- : Season Pass 1
This bundle includes an additional 5 playable characters, stages, and the story of "Guilty Gear -Strive-". ※ Contents of "GGST Season Pass 1" can be purchased separately. Please be careful not to duplicate purchases when shopping. ※The DLC Another Story item is only included in the GGST Season Pass 1. It is not available for individual purchase. 【GGST Season Pass 1 Contents】 ・DLC Additional Colors ・DLC Additional Character 1 Goldlewis Dickinson ・DLC Additional Character 2 Jack-O' ・DLC Additional Character 3 Happy Chaos ・DLC Additional Character 4 Baiken ・DLC Additional Character 5 Testament ・DLC Additional Battle Stage "Lap of the Kami" ・DLC Additional Battle Stage "White House Reborn" ・DLC Additional Another Story ※Full game is required to play this content. Please make sure to get the update if the latest version of the patch is required. ※This content includes a right to be able to use in the gameplay. Purchase history can be checked on "Service List".