The Frostmarch Expansion
“It is the Frostmarch, brought here across the northern waters by the Ice Queen. Armed with the Crown of Command, she is transforming the realm into a desolate, frozen wasteland. Can you overcome the raging storms and strange creatures that inhabit this bitter land? Will your blood freeze when you behold the Ice Queen's cold, cruel gaze?” The Frostmarch brings all new adventures to the land of Talisman. Introducing new Craft-focused enemies to challenge you, new characters to play and Warlock quests to complete, it’s time for your final showdown with the Ice Queen. “Brace yourself against the onslaught of the Frostmarch!”