Talisman: Digital Edition - The Gambler Character Pack
The risky Gambler plays the odds and tempts fate with all he meets! Gamble your fate against other adventurers, and twist your fate to your own ends. Wager with your victories to increase your wealth as you aim for the greatest prize of all - the Crown of Command! Purchase this character pack to add the Gambler to your character collection. He is then available to choose in all game modes. Strength - 3 Craft - 3 Fate - 6 Lives - 4 Alignment - Neutral You may tempt fate with a character that you land on. You and the other character must roll 1 die and add your Craft. If your score is equal to or higher than the other character's score, you gain 1 fate. Otherwise, you must choose to lose 1 fate or 1 life. After you make a die roll, you may discard fate to reduce the odds. Add 1 to or subtract 1 from the result for each fate you discard. During your turn, you may wager any trophies you have into gold. Discard the chosen trophies and gain 1 gold for each. You are always neutral; ignore any effect that changes your alignment.