Talisman: Digital Edition - The Ranger Character Pack
A skilled hunter and tracker, the sure-footed Ranger has spent years in the wilds hunting dangerous monsters and foes. He is now setting his sights on the most dangerous prize of all… the Crown of Command! Purchase this character pack to add the Ranger to your character collection. He is then available to choose in all game modes. Strength - 4 Craft - 3 Fate - 4 Lives - 4 Alignment - Neutral Starting Space - Forest You need not roll the die in the Chasm, Crags or Forest unless you wish to. If you choose to roll, you must accept the result. You do not lose a life in the Desert. Add 1 to your attack roll in battle with Dragons or Animals. You always know what the top card is on the Adventure deck. You may look at it whenever you wish. Whenever you are instructed to draw Adventure cards, you may spend 1 fate to ignore this instruction.