GGST Ultimate Edition Special Colors
These items are limited bonuses for Ultimate Edition of "Guilty Gear -Strive-". GGST Ultimate Edition Color Set contents ・Guilty Gear -Strive- Ultimate Edition Exclusive Colors ※Full game is required to play this content. Please make sure to get the update if the latest version of the patch is required. ※This content includes a right to be able to use in the gameplay. Purchase history can be checked on "Service List".