[NA/EU] TERA Coin 10,000 (+1,000 BONUS)
Get a 1,000 more TERA Coins as a bonus with the purchase of this product! Use TERA Coin to purchase items from the TERA in-game store, like costumes, weapon skins, mounts, and more!