Talisman: Digital Edition - The Pilgrim Character Pack
Dedicated to his cause, the Pilgrim sets out for the Crown of Command with faith as his sword and belief as his shield. Nothing will stop his righteous charge! Purchase this character pack to add the Pilgrim to your character collection. He is then available to choose in all game modes. Strength - 2 Craft - 4 Fate - 2 Lives - 4 Alignment - Good Starting Space - Chapel You begin the game with one Spell. After you roll the die for your move, you may add 1 to the score. Your unwavering resolve means that if you are instructed to miss 1 or more turns, you ignore the effect. Whenever you are about to pray, you may replenish 1 fate. After rolling the die when praying, you may add up to 2 to the score.