Talisman: Digital Edition - The Reaper Expansion: Legendary Deck
"Leaving nothing but death in his wake, the Reaper claims untold victims across the land of Talisman. Will you be the next to fall under his cold, lifeless gaze?" Want to add some challenge to your next Talisman: Digital Edition adventure? With the Legendary Deck for The Reaper Expansion, you can increase the difficulty of cards you’ll encounter when playing with this expansion. This Legendary Deck replaces selected cards from the adventure deck of the Reaper Expansion, with the new cards being designed to offer extra challenge for hardcore Talisman players. PLEASE NOTE: You need to have the original Expansion in order to use this Legendary Deck. Legendary Monsters Not all creatures fear the Reaper, and some monsters have used the abundance of death as a chance to gain even more strength. New Adventure Cards By playing with this Legendary Deck enabled, your adventure cards will be replaced with new, more challenging cards. This includes cards providing less support than they originally would, making your journey through the lands of Talisman even more treacherous. A Shiny New Look All Legendary Deck cards also come with a shiny new look, to help you spot them as you play. Purchasing this Legendary Deck adds it to your Talisman: Digital Edition collection. It is then available to choose in all game modes.