Talisman: Digital Edition - The Martyr Character Pack
The Martyr is ready to put their life on the line for the Crown of Command, are you? The Martyr has an extremely powerful ability – she can automatically win a battle for the price of one life! Being so dedicated to her holy cause, the Martyr gains extra favour from the gods as she prays. Join her holy crusade for the Crown of Command today! Purchase this character pack to add the Martyr to your character collection. She is then available to choose in all game modes. Strength - 3 Craft - 3 Fate - 4 Lives - 5 Alignment - Good When you attack another character, you may choose to make the attack psychic combat. You may not do this when you are attacked by another character. When you attack a character or creature in battle, and you have at least two lives, you may sacrifice one life to automatically win the battle. You cannot sacrifice a life when you are attacked by another character. After rolling the die when praying, you may add 1 to the score. You are always good; ignore any effect that changes your alignment.