BLEACH Rebirth of Souls - Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc)
This product is an add-on for BLEACH Rebirth of Souls. You will be able to use Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc) as a playable character. *This product is also available for purchase in a set. Please be careful not to make duplicate purchases.