Talisman: Digital Edition - The Witch Hunter Character Pack
Evil has taken root in the world, and it’s your job to hunt it! The Witch Hunter has a legion of villagers at his back, ready to put the accused on trial for their crimes. Purchase this character pack to add the Witch Hunter to your character collection. He is then available to choose in all game modes. Strength - 4 Craft - 4 Fate - 2 Lives - 4 Alignment - Evil Starting Space - Tavern At the start of your turn you may change your alignment to that of another character. You begin the game with 1 Witch Token. Accusation - At the start of your turn, if no other character has your Witch Token, you may accuse another character and give them a Witch Token. Hunting - If you move into a space that contains a character with your Witch Token, you may end your move there, instead of moving the full distance as indicated by the die roll. Trial - Whenever you attack or are attacked by a character that has your Witch Token or whose alignment is different to your own, add 2 to your attack score. Judgement - Whenever you defeat a character in battle or psychic combat that has your Witch Token, in addition to your normal reward, take back your Witch Token and gain one fate. They must then lose one life or kill a Follower of their choice.