Killing Floor 2 - Armory Season Pass 2
Expand your repertoire of Zed destruction in Killing Floor 2 with the Armory Season Pass 2! The most dosh-efficient way to gain immediate access to all six weapons released in 2022 and both weapons released in 2023. Purchase includes: Reducto Ray, Sentinel, G36C Assault Rifle, Blood Sickle, HV Storm Cannon, ZED MKIII, S12 Shockgun, and the new MG3 Shredder! All weapon bundles come with 5 unique weapon skins each!