Talisman: Digital Edition - The Exorcist Character Pack
Rid the land of evil Spirits with the Exorcist! Using his holy powers, he can rid this world of spirits and gain new spells by doing so. Rid the world of evil objects using your exorcist powers and stop evil characters from using them! Purchase this character pack to add the Exorcist to your character collection. He is then available to choose in all game modes. Strength - 2 Craft - 4 Fate - 4 Lives - 4 Alignment - Good You begin the game with one Spell. When you attack another character, you may choose to make the attack psychic combat. You may not do this when you are attacked by another character. Whenever you defeat a Spirit, you may gain one Spell, if your Craft allows. You may choose to automatically destroy any Spirits without resorting to psychic combat. When you destroy a Spirit in this manner, you may not keep the Enemy as a trophy or gain a Spell. You may take Objects that cannot be used by good characters, but they must be immediately destroyed (discard). You may then gain one Spell, if your Craft allows.