Talisman: Digital Edition - The Jester Character Pack
Trick, amaze and dazzle your way to the Crown of Command as the Jester, if you can! Using performance skills, distract your foes and impress your friends with your juggling. Gain the favour of royalty and juggle your way to victory! Purchase this character pack to add the Jester to your character collection. He is then available to choose in all game modes. Strength - 2 Craft - 4 Fate - 4 Lives - 5 Alignment - Good Start - City When you are attacked by another character, your constant juggling causes a distraction and he must reduce his attack roll by 1 (to a minimum of 1). Instead of attacking a character, you may impress him with your skills and take one gold from him. Whenever you encounter a creature, you may try to confuse it. Roll one die and add your fate. If the total is higher than the creature's Strength or Craft, you may evade it. If you fail to confuse the creature, you must attack it as normal. Whenever you visit the City, Tavern or Village, instead of encountering the space, you may perform there and earn one gold. Whenever you visit the Castle, you may heal up to your life value for free.