ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Character Pass
The Character Pass includes the following: - 4 character packs which includes 4 playable characters for your game - Three Titles Set (Character Pass Bonus) - Three Emotes Set (Character Pass Bonus) After purchasing the "ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Character Pass", individual character packs will be available for download once they are released.