World War Z - Valley of the Zeke Episode
Introducing a new story episode including 3 new missions set in Arizona, featuring new characters. As a convoy of survivors flee Phoenix, they’re attacked by the infected and one of its patrol squads is separated from the group. They must race to their rendezvous in Tempe or risk being left behind.