GGST Season Pass 3
An exciting season pass that includes 4 additional playable characters, stages and season 3 pass bonus character colors as additional DLC for the Guilty Gear -Strive- game. *Be aware that GGST Season Pass 3 can be purchased as a bundle or on its own. Please be careful to ensure you do not make a duplicate purchase. [GGST Season Pass 3 Content] ・DLC Season 3 Characters Additional Colors ・DLC character #10 Johnny ・DLC character #11 Elphelt Valentine ・DLC character #12 A.B.A ・DLC character #13 Slayer ・DLC stage #5 Fallen Prayer, Engulfed Lives ・DLC stage #6 Amber Fest with Kind Neighbors ・[Season Pass 3 Purchase Bonus] Season 3 Character Extra Colors #13~15 *Purchasing the main product is required to access this content. You will also need to have downloaded the latest updates.