World War Z x The Walking Dead
A new crossover episode with AMC's The Walking Dead. Battle for survival against the undead as Rick Grimes, Daryl Dixon, Michonne, and Negan in three unique story chapters featuring iconic locations from The Walking Dead. Fight through hordes of dangerous new, slower-moving but no less lethal Walkers across The Prison, Alexandria Safe Zone, and Grady Memorial Hospital with two new melee weapons (Negan’s Bat Lucille and Michonne's Katana), and two new weapon skins (Rick's Revolver and Daryl's Crossbow). But be wary of the new special Zeke: the dreaded Spiked Walker.