A Plague Tale: Requiem - Protector Pack (Windows)
Get the Protector Pack to set out on the right foot in the next chapter of Amicia’s and Hugo’s journey, with bonus crafting materials, extra cosmetics for Amicia and an exclusive crossbow skin. This pack contains : - The exclusive Red Damsel crossbow skin. Unlocked in the game when the crossbow is found. - The 13 flowers Amicia could find in A Plague Tale: Innocence to wear in her hair. Unlocked at the beginning of the adventure. - A pack of metal scraps and a tool to improve your gear early on. Unlocked in the game when accessing a workbench for the first time.