How the Saints Save Christmas
If you already own the Season Pass DO NOT purchase this content here as you will be charged again. How the Saints Save Christmas (1953) - Santa is trapped inside the Simulation but the Scrooge-like Boss of the Third Street Saints can't muster enough Christmas spirit to save him. Can the Saints help the Boss discover the true meaning of the season in time? A holiday classic for the whole family.