The Council - Episode 2: Hide and Seek
Hide and Seek is the second episode of The Council’s 5-episode season. Get the full experience with the Complete Season. Episode 1: The Mad Ones is required to run this episode or the Complete Season. Louis de Richet is on Lord Mortimer’s island where he is still in search of his mother. Here he has met a collection of the most influential people alive, invited to help reshape the world. His investigation is interrupted by tragic events on the second night in the mansion, meaning Louis must answer to the enigmatic Lord Mortimer. Meanwhile the Spanish head of state joins the guests and brings news that threatens the stability of all of Europe - Louis must pick a side as factions begin to form.