FINAL FANTASY XV: EPISODE IGNIS
With fast-paced battles and multiple endings, experience untold events from one of the most dramatic parts of FINAL FANTASY XV. Told from the perspective of Noctis’s ally Ignis, the city of Altissia lies in ruins and Ignis must face the Niflheim Empire to protect Noctis at all costs. Joining Ignis is Ravus, high commander of the Empire, who is determined to save his sister, Lunafreya.