Shadows: Awakening - The Chromaton Chronicles
On the northern edge of Thole lies the mysterious Arcanum Laboratory – a long since abandoned place known for its ruthless and immoral magical experiments. One of those experiments conducted by the Tholean mages involved the baneful energy named Chromaton. It is believed that it has the power to bring inanimate metal to life, but the mages failed to consider the dangers in bringing the unrefined essence into contact with their own living flesh. Perhaps they succeeded, perhaps they failed miserably. The outcome has never been chronicled…until now. - The Tholean Arcanum – Enter the Arcanum Laboratory, a new place that’s challenging you to solve puzzles, complete quests and gather intel about the remnants of the contested experiments executed in the latter days of Thole. Unleash the tortured spirits of the Tholean mages and follow their trail through the shadows to finally unveil their sinister intentions. - Living Metal – Assemble the missing pieces of the Chromaton Heart and breathe life into the Chromaton Golem’s metallic flesh: a powerful, all-new puppet with devastating skills. - A New Life – start from scratch once again and acquire the Chromaton Golem’s soul or head back to Thole with your existing soul companions to add this puppet to your party.