ONE PIECE World Seeker Extra Episode 3: The Unfinished Map
Play as Law as he takes the stage as a new playable character in this extra episode. While pirates and the Navy gather to look for the "treasure" of Prison Island, Law heads to a sky island in search of this treasure and meets a young boy named Roule. What is the connection between the unfinished map the boy is drafting and the island's darkness? Explore Skypiea, which floats above Prison Island, to reach the conclusion of The Unfinished Map. [New Transport: Karoo] Karoo is added as a feature for Luffy's main adventure! Hop on Karoo and explore Jail Island in a whole new way!