ARK Fantastic Tames - Dreadmare
Introducing the next Fantastic Tame in ARK: Survival Ascended: the Dreadmare! Shrouded in darkness and whispered about in legends, the Dreadmare is a creature of myth and nightmare. With its shadowy wings and corrupted horn, it evokes a chilling sense of the unknown. With your Dreadmare, soar through the skies on this ominous steed and unleash a torrent of dark magic, weakening enemies by draining their life force and revitalizing your mount as they wither. Sapping your opponents’ ability to heal, the Dreadmare can further cripple foes with blasts of dark energy that tear away their defenses, and can unleash a devastating wave of dispelling magic, stripping away buffs to leave enemies exposed. The Dreadmare can even shroud an ally within a veil of darkness, hiding them away in another dimension until called upon for aid. The creature deflects incoming attacks with a shield of fear, terrifying those who dare challenge it. Use the Dreadmare’s uncanny abilities to control the battlefield, weaken your enemies, and strike from the shadows! Add this mysterious harbinger of doom to your tribe, and ride into the apocalypse together!