Edge of the World
Take on epic new missions, embark on new adventures and discover stories that will lead you to spectacular new locations on the periphery of civilization, in ‘Edge of the World’, an extensive new expansion for this BAFTA nominated game. Contains three brand new mini campaigns with nine new missions, exotic locations, two new playable classes with unique mounts, and the Imperial Shocklance weapon!