Unleash your inner legend and dominate the dirt with the latest expansion for Mx vs ATV Legends, the official 2024 Monster Energy AMA Supercross Championship. Spanning from the iconic Anaheim to the heart-pounding Salt Lake City, race like the pros on all 16 official tracks. New tracks unlock over time, but always ahead of the real world events.