PAYDAY 3: Boys in Blue Heist
The Boys in Blue Heist takes place in a police holding facility where they secure confiscated valuables. Long-time friend of the gang, Vlad, had a fortune in gold seized by a corrupt element of the NYPD, and he wants it back by any means necessary. The Boys in Blue Heist can be completed in both Stealth and Loud modes, and is also available as part of the Boys in Blue Chapter 2 Bundle.