Funko Fusion - Bob Ross Pack
"You can do anything you want. This is your world.” Bring the joy of painting to Funko Fusion with the iconic artist and pop culture icon Bob Ross! The Bob Ross Pack introduces everyone’s favourite artist to Funko Fusion and contains: - Bob Ross as a playable in-game character. - An alternate Bob Ross variant. Play as Bob Ross and bring his artistry to Funko Fusion’s in-game worlds today. And remember – “It’s hard to see things when you are too close. Take a step back and look.”