SnowRunner - Season 10: Fix & Connect
Season 10: Fix & Connect is included in the Year 3 Pass. Requires the base game SnowRunner to run. A storm has shaken western Canada, wreaking havoc all over and cutting off power. Reconnect British Columbia’s grid and its crucial infrastructures with 2 new trucks across 2 new summer maps. The Season 10: Fix & Connect DLC includes: - Two new 4km² Canadian maps. Visit Duncan Bay and North Peak National Park, a brand-new setting inspired by the Canadian province of British Columbia. - Two new vehicles: take the wheel of the Mack Defense M917A3, a fine tuned off-roader equipped with eight axles, and the Kenworth 963, a perfect behemoth for heavy-duty deliveries and off-road trials. - New activities : Restore the electric facilities of the region and its touristic lakeside attractions. Carry restoration parts and electric generators, set up electric poles to reconnect the whole grid, or help a ferry boat company to restart its business.