A long time ago, in a galaxy far, far away.... Star Wars Pinball lets you relive the greatest moments of the Star Wars universe on a set of brand new pinball tables! In Star Wars: Episode V The Empire Strikes Back lead the Rebellion with Luke Skywalker, Han Solo, Chewbacca, Princess Leia, Lando Calrissian, R2-D2, and C-3PO to defeat Darth Vader and the evil Emperor. In The Clone Wars, join Anakin Skywalker and Ahsoka Tano as they battle the most dangerous Sith assassins in the galaxy. On the Boba Fett table, the player takes on the role of the most feared bounty hunter in the Star Wars galaxy, working for sinister clients such as Darth Vader and Jabba the Hutt. May the Force be with you!