Sniper Elite: Resistance - Target Führer - Lights, Camera, Achtung
The Allies are swarming across Europe and gathering pace. In a last-ditch effort to sway the favour of the French, Adolf Hitler, leader of the Third Reich, is en route to the Ville du Lac Film Studios to film a series of propaganda shorts. The SOE and the Resistance want to ensure it isn't just film that gets shot today. Infiltrate the Film Studios. Locate Hitler. End the war today.