DRAGON BALL Z: KAKAROT - TRUNKS - THE WARRIOR OF HOPE
Experience the fierce fight of Trunks' life in the world of despair in this New Story Arc! Goku has died from the virus in his heart, and the world was destroyed by the androids. The surviving warriors, Trunks and Gohan, will fight to protect the planet. The DLC includes: - New Story Arc - New Super Attacks - New Soul Emblems - Others TRUNKS- THE WARRIOR OF HOPE can be played without clearing the Main Story.