Whiskers & Weapons Bundle
The perfect collection for anyone who loves to experiment, whether it's a moggy modified with magic or armaments altered by their inquisitive former owners. The Whiskers & Weapons Bundle contains the Reaper's Heart Cat, the Rogue Tinkerer Weapon Bundle, 1000 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.