Warhammer: Vermintide 2 - Necromancer
A new career for Sienna Fuegonasus Necromancers raise the dead to fulfill their every command. Drawn to the dark arts following a battle with her twin sister Sofia, Sienna now strides into battle at the head of a company of skeletons, wielding a soulstealer staff and ensorcelled reaper to bestow the gift of death upon her foes. ● Cut through your enemies with the Ensorcelled Reaper and drain their living essence with the Soulstealer Staff ● Call upon forbidden magics to raise a company of skeletons to fight at your side ● Master the Necromantic arts with a new career ability and talent tree ● Embrace the path of unlife with exclusive character skins and new voice lines Cosmetics included: ● 3 new character skins ● 1 new character skin color variation ● 4 new hats ● 5 new Soulstealer Staff illusions ● 5 new Ensorcelled Reaper illusions ● 3 new portrait frames ● 6 exclusive paintings NOTE: When purchasing Warhammer: Vermintide 2 - Necromancer Career you will receive 325 Shillings (in-game currency) to spend in the in-game store.