Warhammer: Vermintide 2 - Forgotten Relics
The Forgotten Relics Pack is a weapon and cosmetic pack containing the following items: 5 new weapons. 4 new paintings. 1 new portrait frame. The following weapons are included: Griffon-foot - Victor Saltzpyre The perfect, indiscriminate weapon for a one-eyed marksman. Can be used by the Witch Hunter Captain, Bounty Hunter, and Zealot careers. Coruscation Staff - Sienna Fuegonasus Rouse the power of Aqshy from the ground and burn all to cinders! Can be used by the Battle Wizard, Pyromancer, and Unchained careers. Trollhammer Torpedo - Bardin Goreksson The Trollhammer Torpedo is a masterpiece of dwarfen craftsmanship. Can be used by the Outcast Engineer and Ironbreaker careers. Moonfire Bow - Kerillian Forget carrying a quiver - this magical bow creates arrows from thin air! Can be used by the Waywatcher, Handmaiden, and Shade careers. Spear & Shield - Marcus Kruber The backbone of the Empire, good for stabbing faces and blocking blows. Can be used by the Mercenary, Huntsman, and Foot Knight careers. When purchasing Warhammer: Vermintide 2 - Forgotten Relics Pack, you will receive 150 Shillings (in-game currency) to spend in the in-game store.