WWE 2K24 ECW Punk Pack
This product will no longer be available for purchase as of 1/31/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K24 will be shutdown as of 3/31/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Go extreme with the ECW Punk Pack, featuring the highly-anticipated return of CM Punk and a selection of several of the most hardcore ECW Legends. Put your opponents to sleep with "The Best in the World" CM Punk, drop a 3D as multi-time tag team champions and WWE Hall of Famers the Dudley Boyz, get hardcore with “King of Extreme” The Sandman, and enter the school of hard knocks with the “Hardcore Legend” and WWE Hall of Famer, Terry Funk. The ECW Punk Pack also includes a MyFACTION Manager card of the ECW version of Paul Heyman. Each playable Superstar also comes with their own MyFACTION card. The ECW Punk Pack is already included with the WWE 2K24 Season Pass.