The Stirling Pack
The Stirling Pack includes an additional Ironcast, ‘The Stirling’; as well as a new Commander. The Stirling utilises a magnetic limpet cannon to blast an enemy target with electrical energy. It also includes a new Commander, Katherine Chapman, whose signature augmentation has a chance to reward players who match long chains of nodes with additional resources of every type. In addition, she has double the chance to locate rare blueprints on fallen enemies.