The Council - Episode 3: Ripples
Ripples is the third episode of The Council’s 5-episode season. The Complete Season of The Council grants access to all 5 episodes. Louis de Richet continues his investigations and adventures on Lord Mortimer’s island, where he seeks his mother. After endless intrigue, Mortimer is finally starting to unveil his ultimate plan… The stakes continue to grow in this third episode, and Louis must decide where he stands. Many guests are growing desperate, and it will take all of Louis’ influence to prevent the situation from growing out of hand. Louis will also have the chance to finally come face-to-face with his mother – but this may not be the family reunion he wishes for. Continue your adventure in The Council Episode 3: Ripples, where plots are laid bare, characters reach their breaking points, and an unexpected, terrifying truth is uncovered.