Sticky Business - Camp Zinnias
Welcome to Camp Zinnias - a place full of unforgettable summer camp adventures. Join a group of teens and their supervisors at Camp Zinnias, where everyone knows each other and every story matters. At the heart of the camp is a touching love story between two characters. From blossoming friendships to heartfelt moments, the camp is alive with a tapestry of emotions and experiences. Pack your bags and get ready to create unforgettable memories at Camp Zinnias.