Ray of Sunshine
See that feisty smile and those clenched fists? That’s the youngest sibling, armed with a unique weapon and ready to begin a journey of her own. She’s determined to prove she can take care of herself. Take control of her and experience a new way to play. Don’t let her size fool you! She’s fast and strikes fear into all who stand in her way.