RIDE 6 - Season Pass Vol. 1
Shift your RIDE 6 experience into a higher gear! Don't miss Season Pass Vol. 1 and, once available, you will get: - 33 iconic bikes; - Three additional tracks; - Six extra Career areas full of events, challenges and rewards. All content included in Season Pass Vol. 1 will be released by December 2026.