Planet Zoo: Asia Animal Pack
Uncover the beauty of Asia with the Planet Zoo: Asia Animal Pack! Embark on a breathtaking journey through one of the most bio-diverse continents and discover 7 incredible animals for your zoos. From the dense rainforests of Southeast Asia to the misty peaks of the Himalayas, this selection will introduce you to some of the continent’s most wonderful wildlife, including the fearless Honey Badger, the curious Lion-Tailed Macaque, and the fascinating Père David's Deer. Alongside these brand-new additions, the Asia Animal Pack will also feature over 100 impressive scenery pieces and a new campaign scenario, where you will assist Dominic Myers with getting his South Korean Zoo up and running. SEVEN INCREDIBLE NEW ANIMALS Enhance your zoos with the following species: the sociable lion-tailed macaque, the graceful Père David's Deer, the gentle Bornean Elephant, and the bold Honey Badger. This pack also introduces the playful Japanese Raccoon Dog, the elegant Blackbuck, and the powerful Nilgai. These stunning animals showcase some of the most extraordinary species Asia has to offer and will allow you to create must-see habitats that captivate all who visit your zoo! OVER 100 VIBRANT NEW SCENERY PIECES This pack also features a wide range of new scenery pieces inspired by the Asian continent bringing a blend of natural beauty and cultural charm. Winding pathways adorned with delicate flower lanterns, colourful benches that invite moments of rest, vivid light blocks and intricate decorative panels, are sure to create a lively, festive atmosphere at any zoo. Together, these and many more scenery pieces weave a rich tapestry of colour, light, and tradition, where guests can experience a small taste of Asia’s vibrant culture. A WONDERFUL NEW CAMPAIGN SCENARIO He’s back! Returning character Dominic Myers is determined to breathe new life into a long-forgotten zoo in South Korea. Despite his tough exterior, he has formed an unlikely bond with a Japanese raccoon dog - Nugget. You must help navigate the challenge of re-establishing his zoo and connecting with the local community. Will Dominic finally discover that his love for money might not be the key to happiness? Only time will tell...