Persona 3 Reload: Persona 5 Royal Phantom Thieves Costume Set
Persona 3 Reload: Persona 5 Royal Phantom Thieves Costume Set contains additional content that allows you to use Phantom Thieves costumes from Persona 5 Royal. *This product can also be purchased in a bundle. Please be careful not to accidentally purchase multiple times.