This Training Set allows instant access to Season Pass 1 characters' Ninjutsu, Secret Techniques, and items normally only available for your avatar at Training Rank 5. ■ Season Pass 1 Characters ● Training Rank Reward x9 - Jiraiya - Hiruzen Sarutobi - Orochimaru - Minato Namikaze - Tobirama Senju - Hashirama Senju - Tsunade - Obito Uchiha - Madara Uchiha *Once you purchase the DLC, items can be claimed from the Gift Box at the Inn. *Purchasing this Training Set will only give you access to Ninjutsu, Secret Techniques, or items from DLC characters you have purchased. *Purchasing this Training Set will not increase your Training Rank for the listed masters.