Lonely Mountains: Snow Riders - Highlands
Carve your way through the golden forests of Ben Fiadhein. Discover ancient ruins, ride along the shores of mighty rivers, find your path through foggy swamps and explore the mysteries of Castle Rioghail. Features: New Slopes Welcome to Ben Fiadhein - a new fully fledged Lonely Mountain featuring four trails with two slopes each. New Challenges Put your skills once more to the test and overcome new time trials, trick and free ride challenges. New Rewards New challenges come with fresh rewards. Unlock comfy autumn clothing, classic highlands kilts or put on some medieval armor*. New Leaderboards In Lonely Mountains there is always more than one way to the finish line, so every slope comes with full leaderboard support for all game modes. Full Multiplayer Support The Highland trails are all available as part of the public quickmatches, but only DLC owners have access to private tours. Train on your own or with your friends and get ahead of the competition!"" *doesn’t come with extra protection.