Like a Dragon: Infinite Wealth Special Job Set
Additional content for Like a Dragon: Infinite Wealth. This set contains the special jobs of Linebacker and Tennis Ace. - Male Job: Linebacker will be available to all male party members. - Female Job: Tennis Ace will be available to all female party members. * To unlock the Linebacker job, Kasuga's Confidence must be level 6 or higher. * To unlock the Tennis Ace job, Kasuga's Charisma must be level 6 or higher.