Like a Dragon: Infinite Wealth Self-Improvement Booster Set (Large)
Add-on for Like a Dragon: Infinite Wealth, allowing you to easily increase Kasuga's personality and Kiryu's awakening levels. * This set can only be purchased once. Includes: - Passion Man (Single-Use Special x 10 - Iron Mentality (Single-Use Special) x 10 - Heartful Golem (Single-Use Special) x 10 - Captain Disco Night (Single-Use Special) x 10 - Professor Mutant (Single-Use Special) x 10 - Colorful Panther (Single-Use Special) x 10 - Book of Secrets: Soul (Single-Use Special) x 10 - Book of Secrets: Tech (Single-Use Special) x 10 - Book of Secrets: Body (Single-Use Special) x 10 *Please note that these items cannot be used if Kasuga's personality levels have already been maxed out. *The items in this pack can be used to progress Kiryu’s reawakening. However, they cannot be used once his awakening is complete. They will become usable after reaching a certain point in the story.